WELCOME TO IDA BAKERY

By: Ida Isk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 25-Apr-2009 14:25 Email | Share | | Bookmark
Kelas Aneka Deco Fondant

aneka deco
baby
girls on rose bud
View all 6 photos...

Salam untuk semua....

Untuk peminat dan yang suka bermain dan menghasilkan aneka bentuk serta deco dari fondant , boleh joint kelas terbaru Ida Bakery ya....

Kelas akan diadakan pada bulan 5/5/2009 [Rabu - 9am ] & 20/6/2009 [Sabtu - 9am] , berminat sila buat tempahan tempat dahulu ya...kelas limited 4 org sahaja....Modul kelas membuat fondant , mewarnakan fondant dan membentuk aneka deco dari fondant ..


Hubungi Ida Bakery at 0163357790 or emails to merpati66@gnail.com for more info
or visit http://merpati66.blogspot.com

[/code]
[i]


Friday, 24-Apr-2009 00:20 Email | Share | | Bookmark
Kelas Tart buah & cis - 23/4/2009


Salam untuk semua

Kelas dihadiri oleh Rahasin sebab nak ilangkan stress kat pejabat tu...so kalau ada yang stress kat pejabat tu jom joint aneka kelas diIda Bakery ya....kelas tart tak lama cuma dlm 2 jam lebih sahaja...so leh ambil half day ajee ya....

Note : berminat nak joint kelas tart contact ajee Ida Bakery at 0163357790 or emails to merpati66@gmail.com

for class at http://merpati66.blogspot.com

[i]



Wednesday, 22-Apr-2009 15:09 Email | Share | | Bookmark
Kelas Muffin & tart 24/2/2009

 
 
 
View all 5 photos...

alam untuk semua...

Kelas pada hari Rabu nie dihadiri oleh Seri , pelajar ulangan jugak nie...Seri stress kat office so ambil half day wat baking hehehe...bagus2 tu baking nie terapi untuk ilangkan stress ya...Seri pilih nak belajar wat muffin 2 jenis muffin dan jugak tart cis dan fruits, so lepas nie Seri jgn stress lagi ya ....selamat menjamu selera dengan muffin dan tart tu ya..

Note : Ingin ilangkan stress bekerja dipejabat , jom joint aneka kelas diIda Bakery secara hands-on dan leh pilih masa mengikut kelapangan anda ya....ujung minggu dah penuh till middle of june ya...so weekdays ajee ya...contact Ida Bakery at 0163357790 or emails to merpati66@gmail.com





[i]


Monday, 20-Apr-2009 10:48 Email | Share | | Bookmark
Kelas Cc - 20/4/2009


Salam untuk semua

Kelas Cc pada hari isnin dihadiri oleh Hanizah dari keramat jugak...Hanizah nie berniaga kueh mueh dan jugak aneka kek, so lepas nie leh pelbagaikan tempahan ya..semuga terus berjaya ya...

Note : Ingin berlajar deco aneka cc - contact ajee Ida Bakery at 0163357790 or emails to merpati@gmail.com.

For more details pls visit http://merpati66.blogspot.com

[i]




Friday, 10-Apr-2009 14:50 Email | Share | | Bookmark
Cc fondant hantaran - blue roses

 
 

Salam untuk semua...

Cc hantaran fondant nie ditempah oleh Zara untuk majlis pertunangan beliau pada hari Ahad nanti...tahniah dan semuga dilindungi allah selalu ya...terima kasih sudi order dari akak ya...Zara keja dekat gan rumah kat Pejabat Pemetaan Jalan Gurney tu ajee...so lepas nie kek kawin leh order gan akak jugak ya..hehe...

note : Ingin order cc fondant mcm nie contact ajee Ida bakery at 0163357790 or emails to merpati66@gmail.com





[i]


[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net