WELCOME TO IDA BAKERY

By: Ida Isk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 4-Dec-2006 12:54 Email | Share | Bookmark
Mee Bandong Muar...

pes mee bandong muar
celur mee
dah siap mee bandong muar....
mmmmmmm
Petang nie terasa lak nak makan mee bandong , pes mee bandong kat petiais tu dah hampir dua bulan lebih tak bergerak jadi paksakan diri jugak kalau tak mahu rasanya pes mee bandung tu bunuh diri

So balik just beli sayur, beli fish ball, fish cake, daging, cili merah , tomato dah limau. Sampai rumah rebus ajee spagetti (tak guna mee kuning takut..... bahan perwarna kuning tu). Masukkan pes mee bandung dlm periuk bersama air , masukkan daging, fish ball , fish cake masak hingga kuah hampir pekat sedikit dan pecahkan telur... , celur sayur sawi mcm biasa. Dah siap boleh makan , very sempoikan...nie memang version orang malas... nak cepat ajee...

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Note :
******

Kuchai : pecah kepala otak nya kuchai nak wat gambar keluar kat tag tu...baca punya baca akhirnya keluar jugak , dah wat yang besar tengok penuh pulak satu screen nie... tak per nanti belajar lagi

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&[/i]


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net