WELCOME TO IDA BAKERY

By: Ida Isk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 12-Jan-2007 13:21 Email | Share | Bookmark
HOME BREAD AGAIN

sosej bun belum masak
dah masak
tuna bun lum masak
tuna bun dah masak
raisin dan cheese bun
dah masak bercantum lak dia...
Ok seperti yang diceritakan semalam , projek membuat roti telah bermula kali nie masih mengunakan resepi yang sama jugak cuma , kali nie dibuat bentuk2 yang lain pulak.. memandangkan masa menguli roti dah hampir kol 11.30 malam so bentuk2 yang dibuat tu tak lee berapa cantik , so just tibai ajee masukkan dlm oven ,kol 12 dah masak tup2 tengok hubby dan anak bujang bangun nak makan roti yang baru masak tu... rupanya mereka tidor dulu sementara tunggu roti masak rupanya . Bila tengok semua org suka makan roti yang dibuat sendiri rasanya berbaloi lee mlm2 buta buat roti kan... .

nie sosej bun


nie pulak tuna bun tau...


nie lak cheese bun dan raisin bun tapi bercantum lak

Quote:

mamafami: looooo timakasih lee jadi ida punya tukang kempen ya.. ok komisen tu nanti ida tukarkan dengan papersouffler gambar strawberry tu ya ok tak? mama jgn lupa pm address ya...
Anis: baru dpt mixer tu kan so masih berkobar2 semangat nie...
Za: datang lee kl za, tak yah belajar akak masak untuk za tau..
Iszah : bab nak mengentel tu kadang2 malas
Sabrina : kalau nak makan roti sekarang nie tak yah gie bakery sab, datang umah akak ajee ya
wmdhafidz@abgbotak : tu lee tak lama lagi tutup lee kilang roti ... nak test boleh datang umah ya
RaqynRafiqin : seronok betol buat roti nie... ya lee mixer baru kan tak ada orang makan kat umah pun kasi kat jiran2 supaya dapat pahala jugak
Rossya : alahhhhhh kak , ida punya roti tak cantik sebab masih belum katam lagi nie.. masih dalam proses belajar jadi roti pun gedebak2 tu.. tapi rasa sedap ...
Kuchai : tu lee singgah lee rumah akak , banyak lagi roti tu...panas2 tau
fieza : resepi roti tu ada kat previous entry tau, resepinya sama ajee akak dok tukar intinya ajee... rajin sebab ada mixer baru tu , sampaikan anak2 kat umah pun heran mama dia dok asyik wat roti ajee... abis jiran pun jadi mangsa kena makan roti nie .
Zakiah : roti nie akak bakar selama 20 minit ajee guna api atas bawah suhu 200 dan memang lembut pun


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net