WELCOME TO IDA BAKERY

By: Ida Isk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 5-Apr-2007 15:12 Email | Share | Bookmark
WHOLEMEALS SCONE..

wholemeal scone..
Jom kita cuba wat scone lak ya tukar selera sekali sekala

WHOLEMEALS SCONE

ingredient :-
1 cup all purpose flour
1 cup wholemeals flour
1 tsp baking powder
4 tsp butter
150ml milk
a pinch of salt
50oz raisin

caranya sempoi ajee
mixed all ingredient -Roll out
cut into 5cm rounds and bake at 220 = 10minuts

serve with butter, jam and thick cream [optional]

jom kita makan scone lak ya


Quote:


jeff : sesekali tukar selera

kamariah kamaruddin : dah cuba update ida ya kak

Ouled Kenitra : baru belajar masak pun so cuba wat yang tak penah wat tu

hanieliza : biasa lee tu kak liza, ida punya list pun berderet2 tu sampai resepi print tu dah dekat satu kotak

wanzee : tu lee sempoi ajee kan.. mudah dan cepat ajee

kuchai : tak wat pun so kena lee cuba sekali wat ajee

mamafami : tu lee tukar selera lak geng tapi yang jadi org putih kita ngan anak dara ajee... yang lain tu org melayu nak nasi lemak jugak

dark angle : have u try its?

mommy_d&d : sekali sekala jadi org putih lak

RaqynRafiqin : hissss tak lee hebat cuma mencuba makanan yang tak penah dibuat dulu tu dah cuba nie entah bila lee nak wat semula tu so jadi sejarah ajee lee

hanieliza : uwaaaaaaaaaaaaaaa kena tagg kena tak per tak per tunggu ya

rinnchan: tu lee jam banyak sangat kat umah tu

kuzi : tu lee memang betol scone memang jenis keras mcm batu tapi yang nie ok tapi kena makan cepat2 jgn tunggu esok lusa gerenti kena baling kat dinding dulu

razi : ya ke?

umi-kal Nasution : ok nanti ida tunggu ya

wan photography : elok lee tengok2 gambar makanan kan

aureanayz : akak dulu pun cam tu jugak makan cam tu ajee sebab tu tak laku tapi dah tahu leh makan letak mcm2 tu selera lak sikit


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net