WELCOME TO IDA BAKERY

By: Ida Isk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 29-May-2007 13:36 Email | Share | Bookmark
coney sauce

coney dog
closed up coneydog
jemput makan

Tergoda tengok emails yang diterima dari resepi net tentang coney sauce nie , tak boleh tahan balik terus buat . Hasilnya cukup hebat sampaikan anak2 suruh ulang wat lagi. Thanks to Jeni dari resepi net kerana mempromosikan resepi nie .

Menurut Jeni resepi asal dari all receipes.com (sandra)

CONEY SAUCE

Ingredients :
1/2 pound ground beef
1/4 cup water
1/4 cup chopped onion
1 clove garlic, minced
1 cup tomato
1/2 tsp chili powder
1/2 tsp msg
1/2 tsp salt

directions
in a medium skillet over medium high heat,saute the ground beef for 10-15 minutes, or until well browned. break up with a fork until fine. add the water,onion, garlic, tomato sauce,chili powder, msg and salt. allow to simmer for 10 minutes or until heated thoroughly.

note : hotdog hendak direbus dulu, letak atas roti dan baru letakkan sos diatas tadi
tak rugi mencubanya , lepas nie tak yah beli kat A&W lagi tau .

[i]

jom makan coneydog



Quote:

rinnchan : mcm dah cuba ke?

jeff : betol tu lepas nie silap2 A&W tutup lak

lie : dah berturut2 wat coney dog nie so mcm lie dah cuba wat ke ?

jie jie : cepat lee rasa

kamariah kamaruddin : mcm auntie dah cuba ke?

cek de sam : anak2 sukakan

wanzee: kalau dekat no hal punya

bonda : tak leh tunggu lama tengok ajee dah tergoda kena wat cepat2

boxhousestudio : memang letak sos dia banyak2 baru sedap geng.. gua punya nampak basah sebab gua tumis dulu daging tu dan letak sikit air biasa lee bab ubah resepi nie kan gua teror

tina : setakat 7 tu no hal kejap ajee watnya

korok : nampak cam tupai ke

lynnhassan : cuba lee tak rugi gerenti tak cukup

rosleenda : betol tu kak leen tak cukup satu

za : tak yah belajar masak za, kat luar jual murah ajee

madiha : memang sempoi cuba lee

maklang: kena cepat tak tahan godaan

mamafami : mcm geng sedapkan

hajar : dah cuba ke?

zana: cuba lee very sempoi kan

camelia : timakasih sudi singgah

zakiah : satu cawan tu tomato sos ajee

mis lia : cuba lee cedappppp

mamazieza : loooooo cium bau mana cukup kena wat jugak tau

jeni : alamakkkkkkkkkkk malunya guru besar singgah kat rumah kita yang tak seberapa nie.. apa pun tima kasih sudi singgah kat sini , rasa begitu terharu tu . Terima kasih jugak kerana sudi berkongsi resepi , ida nie ahli mesyuarat tingkap ajee kat resepi net tu...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net