WELCOME TO IDA BAKERY

By: Ida Isk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 10-Jun-2008 14:39 Email | Share | Bookmark
Muffin - Jagung lak.....

jagung ???
jom tanam jagung lak ya...
closeup jagung ....
jagung dah berderet2 tu...
jagung2 jom makan jagung...





Salam untuk semua

Jom kita wat jagung lak ya , ya lee barang2 dah naik harga so kena tanam sayur lee ya , dok condo tak leh tanam sayur so kita tanam atas muffin ajee lee ya .

Ok wat muffin nie sebab kasi kat jiran depan rumah org singapura yang datang bercuti sempena cuti sekolah selama 2 minggu, tak sama cuti sekolah malaysia n singapura .

Note: ada yang berkenan nak order ke ? no hal contact Ida Bakery at 0163357790 ya . tengok lee esok lusa aper lak kita nak tanam atas muffin ya
[i]
Quote:

Ida Nathrah : loooooo tak sampai lee ida oiiiii bukan jadi jagung tak jadi tepung semula tau ,tak aper ada rezeki nanti leh rasa ya

jeff : tu lee hanya ida aje yg tanam jagung atas muffin nie

zai kulim : alahaiiii kalau gie cameron tu beli lee buah cinta tau

farah : hiss tak lee kreatif nie version tibai tau

shima : mmmm carot ya ok ok no hal tu

lieya : lepas tanam jagong kita wat roti lak ya

chepah : lepas jagung tanam aper ya ? ok shima kata carot ok kot

maklang : haaaa tanam kajang panjang sampai gate 10 ya ok ok no hal tu

intan : hisss tak kreatip lee tapi dah lama teringin nak wat jagung tu

wawa : tu lee jagung pun dah mahal so kita wat lee mcm nie ya

feqah : mmmm tunggu suprise

mamasya :cilok lee tak kesah ilmu jgn kedekut

cinta : makan ajee dah abis leh wat lagi

jasmeen : oooooo akak guna baja tibaiiiiii sebab tu gebuuuuu



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net