WELCOME TO IDA BAKERY

By: Ida Isk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 14-Jul-2008 11:09 Email | Share | Bookmark
KEK COKLAT MOIST ...

kek coklat untuk anak lelaki
letak kereta coklat jugak...
tu dia kereta siap sedia...
kek coklat untuk anak perempuan lak...
peminat spongebob.....
spongebob dengan lady bird, ikan mas,bees...





salam untuk semua...

Ok nie pulak order dari peminat kek coklat moist kita,,,, ,suruh wat 2 kek sekali gus... ,satu untuk anak lelaki dan satu untuk anak perempuan yg suka spongebob... , sib baik lee kat umah ada coklat kereta, coklat mcm2 bentuk so aper lagi...tengekkan ajee , bukan susah pun .

Terima kasih pada Ita dari Sri Rampai, kerana sudi order 2 biji kek coklat nie...alhamdullillah kata ita suka bebenarnya anak2 dpt kek coklat tu .

ok kalau ada yang dok jeling2 dan bertanya2 dlm hati ida guna aper deco tepi2 tu ya... , ehemmm senang ajee guna buttercream coklat resepi wilton ,so boleh wat basket , leh buat bunga rose tapi tak pass jugak nie , so buat yang termampu lee setakat nie dulu ya... , so selamat menjamu mata...

note : ada yang terasa nak makan kek coklat nie ke? ehemmm no hal just call Ida Bakery at 016-3357790 or emials to merpati66@gmail.com , no delivery ya , self pickup or pick-up point at Damai Stesen after 6pm or Stesen Ampang park 6pm....

[i]

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Award dari Zira's fotopages ya....maaf lee baru sempat gie ambil award nie walaupun dah lama tapi tak aper kita ambil jugak dan simpan kat gua ajaib ku tak ku beri pada sesiapa pun bukan kedekut sebab tak larat nak kasi kat sesiapa pun kerana award baru berada dipasaran FP sekarang

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

oleh kerana daku terima award baru dari kak Liza , daku terpaksa lee pass kat org lain ya...mangsa ku seterusnya adalah geng Club 66
1] http://mazlia.fotopages.com/
2] http://boxhousestudio.fotopages.com/
3]http://mamafami.fotopages.com/
4] http://rinnchan.fotopages.com/

Ok cukup lee dengan geng Club66 dulu ya
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net