WELCOME TO IDA BAKERY

By: Ida Isk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 6-Nov-2006 10:12 Email | Share | Bookmark
Projek Hujung Minggu - Sunday Donut

Tepung donut dah siap semuanya balik just bancuh ajee
Doh donut..
acuan donut..
donut tunggu naik
donut dah goreng
donut dah goreng closeup
donut dah letak coklat
dah letak manik2 atas coklat
donut ready 2 eat..
donut letak manik heart
donut heart manik closeup
manik2 untuk pilihan donut
air terjun dari tempayan
Buaian Kayu
pasu2 pilihan
hubby tengah pilih pasu
tengok2 lagi pasu
air terjun dari batu pulak
lagi air terjun pesen lain lak
pasu atas meja kat taman pulak
hubby mcm berkenan ajee tu...
air terjun lagi ....
air terjun bertingkat dari batu2
air terjun dari buluh pulak
air terjun terjun dari buyung lak
lagi satu buai kayu..
bunga2 bergantungan
sebelah kedai pasu jual kraftangan tak sempat gie lak
nursery dari depan..
air terjun ala bali
Semangat mencuba resepi baru masih belum padam lagi dan masih panas membara so plan nak buat donut.

Resepi donut nie paling mudah ajee sebabnya tepung donut tu dah siap segalanya balik cuma bancuh dengan air, mentega dan telur, siap...Jadi dah siap goreng tu diletak toping ajee banyak jugak dapat so apa lagi bawak lee gie rumah kakak ipar ,ramai tukang makan n puji. (lega dengar orang kata sedap, bertambah semangat lee nak buat kueh2 lagi...

Sementara tunggu donut tu naik sempat pulak ikut hubby pergi nursery tengok pokok2 bunga tapi bukan beli pokok bunga beli pasu besar untuk letak payungnya ... sebab dekat umah ajee...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net