WELCOME TO IDA BAKERY

By: Ida Isk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 29-Nov-2006 03:01 Email | Share | Bookmark
Sosej puff.....

closeup sosej puff
baru keluar oven
beratus tunggu sejuk
sosje puff belum masak
sapu telur kuning + bijan
tunggu nak masuk oven
sosej puff belum masak
ambil lebihan roti tu tepek atas gulunggan tadi..
dah abis lapis pertama
mulakan gulung sampai akhir
start gulung dari ujung
bahan2 nak jadi sosej puff
kali nie nak buat sosej gulung dengan instant roti canai tu.... , kalau sebelumnya roti tu dipotong dua, kali nie potong lain (refer gambar baru faham kan ). Lagi pun anak2 complain sosej tu tak yah lee potong dua tak puas makan.... so, ok lee ikut kata2 dari yang nak makan. Cuti sekolah nie kena wat mcm2 sebab tukang makannya sentiasa lapar ajee kat umah tu.. silap2 naik sekolah mahu saiz baju tu bertambah... kalau tak kasi makan pulak nanti complain pulak...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net